X
Cena
niska
wysoka
średnia
OD
DO

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

wąski
szeroki
średni
OD
DO

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

wąski
szeroki
średni
OD
DO

cienka
gruba
średnia
OD
DO

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...

  • Trwa ładowanie...
Znani ambasadorzy marek zegarmistrzowskich

Znani ambasadorzy marek zegarmistrzowskich

Jest kojarzony jako twarz danego produktu oraz staje się częścią życia marki. W roli ambasadorów marek zegarmistrzowskich zobaczysz znane i lubiane twarze – aktorów, sportowców, artystów i nie tylko. Sprawdź, kto wystąpił w kampaniach czołowych marek zegarmistrzowskich!

Kim jest ambasador marki i jaka jest jego rola?

Ambasador to inaczej osoba, której głównym zadaniem jest reprezentowanie marki. W tej roli najczęściej pojawiają się celebryci, aktorzy, sportowcy, a także osoby związane ze sztuką, światem mody czy znani influencerzy. W zależności od indywidualnych ustaleń ambasador może stać się twarzą całej marki albo konkretnego produktu (linii produktów). Bez względu na typ współpracy ambasador to znacznie więcej niż model uczestniczący w sesjach zdjęciowych i kampaniach promocyjnych. To osoba, która staje się ważną częścią życia marki, z którą jest związany, m.in.:

  • dba o jej wizerunek,

  • testuje i poleca poszczególne produkty,

  • dokumentuje to w swoich social mediach, m.in. informuje o nowościach, zamieszcza relacje i recenzje na blogu, YouTubie, Facebooku czy Instagramie,

  • uczestniczy także w ważnych eventach dotyczących marki, np. targach promocyjnych czy premierach produktu.

Dobrze dobrany ambasador pomaga budować świadomość marki w umysłach potencjalnych klientów oraz wpływa na sposób jej postrzegania wśród grupy docelowej.

Jak marki dobierają ambasadorów?

Dobierając ambasadorów, marki kierują się przede wszystkim społecznym zaufaniem, a także rozpoznawalnością konkretnej osoby wśród grupy docelowej. Podstawowym warunkiem jest w tym przypadku stworzenie odpowiedniej korelacji między nazwiskiem a produktem. Marki zegarmistrzowskie chcą być rozpoznawalne i postrzegane jako prestiżowe, dlatego tak chętnie zapraszają do współpracy gwiazdy i ludzi sukcesu. Im bardziej prestiżowe nazwisko, tym lepiej, a nieskazitelna opinia ambasadora to konieczność. Styl życia kandydata na ambasadora i wyznawane przez niego wartości też muszą być spójne z filozofią marki.

Umiejętności sprzedażowe nie są niezbędne, ale na pewno pomocne i znacznie zwiększają możliwości promowania marki. Aktywne udzielanie się w social mediach i wysoka jakość publikowanych materiałów są w tym przypadku zdecydowanie wartością dodaną. Równie ważna, co umiejętność tworzenia ciekawych treści, jest charyzmatyczna, autentyczna i przyciągająca osobowość. Ambasador marki powinien sprawnie nawiązywać relacje ze swoimi obserwatorami: dyskutować, być otwartym na różne punkty widzenia oraz profesjonalnie reagować w kryzysowych sytuacjach. Oczywiście istotna jest wiedza na temat promowanych produktów oraz wewnętrzne przekonanie do nich.

We współpracy z ambasadorem drzemie ogromny potencjał. Jak wykorzystać go w działaniach marketingowych, możemy zobaczyć m.in. u takich marek zegarmistrzowskich jak Roamer, Citizen i Tommy Hilfiger.

Perfekcja i niezawodność: kampania Roamer z Adamem Sztabą

W listopadzie 2014 roku twarzą szwajcarskiej marki Roamer został kompozytor, dyrygent i producent muzyczny Adam Sztaba. Przebiegająca pod hasłem: It’s time for my inspiration kampania to opowieść o pasji, poszukiwaniu inspiracji i dążeniu do doskonałości. Przypomnijmy tylko krótko, że marka Roamer to 125 lat historii. Owocem tych doświadczeń są jedne z najbardziej precyzyjnych zegarków. I właśnie dlatego twarzą marki został polski dyrygent. Precyzja jego kompozycji ma nawiązywać do precyzji szwajcarskich mechanizmów zegarkowych.

Męski zegarek Roamer Superior 3H Gents 508833 41 45 50

Doskonałość projektu i niezawodność zegarka Roamer Superior 3H Gents 508833 41 45 50 miały skusić Adama Sztabę do zaprzyjaźnienia się z marką. Klasyczną stalową bransoletę projektanci połączyli tutaj z kobaltową tarczą, po której poruszają się srebrne wskazówki. Tę elegancką kompozycję dopełnia odporne na zarysowania szkło szafirowe. Kopertę zabezpieczono wodoszczelnością 5 ATM, co w połączeniu z zakręcanym deklem zabezpiecza mechanizm nawet w przypadku mocnego/długotrwałego zamoczenia w wodzie.

508833_41_45_50

Męski zegarek Roamer Superior Chrono 508837 41 45 05

Adama Sztabę niełatwo zaszufladkować. Mówią o nim: artysta nienasycony. On sam opowiadając o swojej drodze muzycznej, podkreśla, że przebył ją, przeplatając klasykę z rozrywką. – W sztuce mamy absolutną wolność. Jesteśmy twórcami i możemy lepić muzykę tak, jak czujemy – podkreśla w jednym z wywiadów. Roamer Superior Chrono 508837 41 45 05 nieprzypadkowo trafił na nadgarstek artysty. Klasyka stanowi w tym projekcie mocny trzon, a jednak jest jedynie punktem wyjścia do eksperymentów z formą. Tarcza nie pozostawia wątpliwości: to propozycja dla mężczyzn otwartych na awangardę. Nie zabrakło tu też funkcjonalnych detali takich jak chronograf, fluorescencyjne wskazówki oraz szkło szafirowe z powłoką antyrefleksyjną.

508837_41_45_05

W duchu szwajcarskich tradycji: Eliana Burki ambasadorką Roamer

Alphorn, czyli róg alpejski to mało znany poza Szwajcarią tradycyjny instrument ludowy, na którym gra Eliana Burki – kolejna ambasadorka marki Roamer. Współpraca z charyzmatyczną artystką to z jednej strony wyraz przywiązania marki do lokalnej tradycji, z drugiej – otwartości na innowacje. Wszystko dlatego, że artystka wprowadza nowe dźwięki do kompozycji jazzowych i bluesowych, a inspiracje czerpie często z podróży po świecie. W ten sposób tradycyjne melodie zostają przełamane nutą egzotyki, co daje niesamowity efekt. Umiejętność balansowania pomiędzy tradycją a innowacją to także sekret sukcesu marki Roamer. Nawet najbardziej klasyczne i eleganckie wzory nie boją się szczypty technologii czy wzorniczej awangardy. 

Damski zegarek Roamer Venus Diamond 601857 49 89 20

Tradycyjny mechanizm, szwajcarska jakość i piękne wzornictwo – Venus Diamond 601857 49 89 20 to doskonała forma i dbałość o detale. Klasyczna bransoleta modułowa jest zdecydowanym akcentem w tym projekcie, a biżuteryjna perłowa tarcza zdobiona diamentami stanowi kobiecy pierwiastek. 

601857_49_89_20

Współpraca Jerzego Dudka z marką Citizen

Współpraca Jerzego Dudka z marką Citizen to przykład współpracy idealnej, a jednocześnie będącej owocem zamiłowania byłego bramkarza do zegarków tej japońskiej marki. Jerzy Dudek po prostu lubi swój zegarek. Nie lansuje go na siłę, lecz chodzi w nim na co dzień. Zegarek jest w końcu nieodłączną częścią garderoby. Zegarek, który jest funkcjonalny, to dla niego podstawa – czytamy w jednym z artykułów prasowych. W kolekcjach Citizen znajdziemy multifunkcjonalny zegarek sygnowany nazwiskiem sportowca.

Męski zegarek Citizen AT8129-80E

Masywna stalowa bransoleta, sportowy cyferblat z wieloma funkcjami. Na tarczy odporne na stłuczenia szkło szafirowe, a na deklu autograf Jerzego Dudka. Citizen AT8129-80E pochodzi z limitowanej edycji o nakładzie 500 sztuk egzemplarzy. Napędzany jest systemem solarnym Eco-Drive, co całkowicie eliminuje potrzebę cyklicznej wymiany baterii. Wbudowany moduł Radio Controlled gwarantuje maksymalną precyzję chodu. To jeszcze nie wszystko:

  • Chronograf i tachymetr pozwalają na precyzyjne pomiary czasu oraz prędkości.

  • Wodoszczelność 20 ATM sprawdza się nawet na ekstremalnych głębokościach.

  • Wskaźnik czasu światowego jest niezastąpiony podczas podróżowania.

Kolory, jakie znajdziemy na kopercie tego zegarka, to pomysł samego bramkarza. Wśród nich nie mogło zabraknąć czerwonych akcentów, który to kolor towarzyszył Dudkowi od początku piłkarskiej kariery. Każdy zegarek z limitowanej edycji ma wybity numer, dzięki czemu każdy egzemplarz jest wyjątkowy. Zegarek zapakowany jest w pudełko z piłkarskim akcentem Ligi Mistrzów.

AT8129-80E

W świecie wielkiej mody: zegarki Gigi Hadid dla marki Tommy Hilfiger

Wiosną 2018 roku Fashion Week w Mediolanie zamknął premierowy pokaz kolekcji TommyXGigi. To już czwarta kolekcja zaprojektowana przez Tommy’ego Hilfigera we współpracy z Gigi Hadid: supermodelką, influencerką, a zarazem ambasadorką kobiecej linii tej marki. W codziennych stylizacjach Gigi Hadid stawia na luz, komfort i wygodę. Kocha dresy, otulające bluzy, ciepłe kurtki puchówki i płaszcze oversize. Uwielbia monochromatyzm oraz nawiązania do lat 90. Tym razem w projektach miłość Tommy’ego do sportów motorowych przeplata się z zamiłowaniem Gigi do stylu athleisure. Na wybiegu pojawiły się ubrania, buty, akcesoria, stroje kąpielowe, okulary i zegarki. 

Damski zegarek Tommy Hilfiger Gigi Campaign 1781893

Owocem współpracy jest zegarek Gigi Campaign 1781893 – damski czasomierz w głębokim odcieniu niebieskiego mocowany na szerokiej bransolecie. Pytana o ulubione kolory Gigi wymienia właśnie niebieski. To kolor uniwersalny, pasujący do wszystkiego – podkreśla. Na tarczy znajdziemy sportowe wstawki: m.in. subtarcze chronografu oraz kraciasty print zaczerpnięty prosto z toru wyścigowego. Charakterystyczne dla marki kolory: czerwień, biel i granat podbijają tutaj dodatkowo złote akcenty.

1781893

Z jakimi jeszcze gwiazdami nawiązują współpracę producenci zegarków?

W tej roli zobaczymy przede wszystkim rozpoznawalnych i lubianych aktorów sportowców, muzyków, ale też twarze ze świata sztuki, mody czy laureatki konkursów piękności. Na przykład w zeszłym roku nową twarzą marki Festina została Miss Francji Amandine Petit.

Z zegarkami Atlantic od lat związany jest kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, a twarzą kampanii Casio Edifice stał się Adam Kornacki – z zawodu dziennikarz, prezenter motoryzacyjny, pasjonat motoryzacji również prywatnie. Novak Djokovic – serbski tenisista uwielbiany za niespotykany styl gry oraz poczucie humoru – wziął udział w promowaniu japońskich zegarków Seiko. Ambasadorką jednej z kolekcji marki Tommy Hilfiger była tancerka i aktorka Zendaya, a wiosenno-letnią kolekcję Boss promowała Hailey Bieber – supermodelka, influencerka inspirująca pokolenie Z. Przywołanie wszystkich ambasadorów marek byłoby niemożliwe, bo nazwisk są tysiące.

Jak widać, marki zegarkowe mają w kim wybierać, a jednym z kluczowych czynników decydujących o wyborze na ambasadora tej, a nie innej osoby, jest społeczne zaufanie oraz grupa docelowa, dla której powstaje kolekcja. Sympatia, jaką odbiorcy darzą ambasadora, przekłada się na sympatię i zaufanie do marki. Prestiżowe nazwisko sprawia, że zegarek noszony przez taką osobę również staje się produktem prestiżowym. Klucz tkwi w tym, że kiedy to ambasador w umysłach odbiorców jest uosobieniem pewnych konkretnych cech, zegarek na jego nadgarstku nie potrzebuje już większej reklamy.

Szukasz zegarka topowej marki? Znajdziesz go w SWISS!

Dobrze dobrany zegarek to świetny sposób na podkreślenie swojej osobowości, indywidualności, wyczucia stylu. A jaki ma być Twój zegarek idealny? Minimalistyczny czy biżuteryjny? Klasyczny czy sportowy? Nowoczesny, retro, a może awangardowy? Markowe zegarki w różnym stylu czekają na Ciebie w SWISS. Sprawdź nasze nowości i znajdź zegarek dla siebie!