ZWROT
Zakupiony zegarek bądź biżuteria nie odpowiada Twoim oczekiwaniom?
Oferujemy bezpłatny zwrot przez rok!
Koszty przesyłki ponosi butik internetowy swiss.com.pl.
1. Zgłoś zwrot wysyłając maila na butik@swiss.eu
2. W mailu podaj numer zamówienia, produkty, które chcesz zwróćić oraz sposób zwrotu.
3. SPOSOBY ZWROTU:
- Odbiór kurierem DHL ze wskazanego adresu - przesyłamy bezpłatną etykietę
- Dostarczenie przesyłki do punktu (DHL POP - Żabka, Inmedio, Lewiatan, Lidl, Shell, Kaufland, Stokrotka).
- Dostarczenie zwrotu do dowolnego butiku SWISS - prosimy o wskazanie butiku
LISTA BUTIKÓW
4. Dołącz kartę gwarancyjną oraz wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy (POBIERZ).
5. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie.
6. W przypadku braku możliwości wydrukowania listu przewozowego prosimy o informację.
7. Formularz odstąpienia od umowy może być spisany odręcznie, na wzór wygenerowanego dokumentu z punktu 3.
Możliwość zwrotu przez 1 rok nie dotyczy rezerwacji (płatność w butiku) oraz zakupu na raty (Santander).
Nie ma możliwości zwrotu wygrawerowanego zegarka.
W przypadku zakupu na fakturę VAT, warunkiem zwrotu należności jest mailowe potwierdzenie otrzymania faktury korekty.
Otrzymaną korektę prosimy o odesłanie z odręcznym podpisem na adres wskazany na dokumencie: PHU Jubiler Sp. z o.o., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa.