SERWIS i REKLAMACJE

Sieć butików SWISS współpracuje z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. Każdy Klient ma możliwość zgłoszenia naprawy zakupionego zegarka w dowolnym butiku SWISS.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom służymy pomocą zarówno w sprawie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. W przypadku pytań prosimy o kontakt z serwisem odpowiedzialnym za daną markę, pamiętając o podaniu modelu zegarka oraz pełnego opisu występującego problemu. Poniżej prezentujemy listę marek, kontakt do serwisu oraz warunki gwarancyjne poszczególnych producentów, widoczne po kliknięciu w logo marki.

UWAGA. Warunki gwarancji różnią się, w zależności od produktu. Można je również znaleźć w instrukcji obsługi produktu lub na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Procedura reklamacyjna sprzedawcy

Armani Exchange
B. Söhnle Glashütte
Bering
Beverly Hills Polo Club
Boss
Boss Orange
Calvin Klein
Citizen
Claude Bernard
Cluse
Daisy Dixon London
Daniel Wellington
Diesel
Doxa
Edifice
Emporio Armani
Esprit
Festina
Fossil
Furla
Garett
Garmin
Guess
Hanowa
Hugo
Ice-Watch
Ingersoll
JDM Military
Junkers
Karl Lagerfeld
Kenneth Cole
Lacoste
Lee Cooper
LIU:JO
LLARSEN
LORUS
Luminox
Michael Kors
MVMT
Olivia Burton
Orient
Pierre Cardin
Pierre Lannier
Police
Quantum
Rebecca Minkoff
Reebok
Roamer
Rodania
Rosefield
Royal London
Skagen
Slazenger
Smarth
Superdry
Swiss Military Chrono
Swiss Military Hanowa
Timex
Tommy Hilfiger
Tommy Jeans
Torii
Vostok Europe
Zeppelin
Przewiń do góry