SERWIS i REKLAMACJE

Sieć butików SWISS współpracuje z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. Każdy Klient ma możliwość zgłoszenia naprawy zakupionego zegarka w dowolnym butiku SWISS.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom służymy pomocą zarówno w sprawie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. W przypadku pytań prosimy o kontakt z serwisem odpowiedzialnym za daną markę, pamiętając o podaniu modelu zegarka oraz pełnego opisu występującego problemu. Poniżej prezentujemy listę marek, kontakt do serwisu oraz warunki gwarancyjne poszczególnych producentów, widoczne po kliknięciu w logo marki.

UWAGA. Warunki gwarancji różnią się, w zależności od produktu. Można je również znaleźć w instrukcji obsługi produktu lub na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Procedura reklamacyjna sprzedawcy

Adidas
Adriatica
Alfex
Atlantic
B. Söhnle Glashütte
Bering
Boss
Boss Orange
Casio
Cerruti 1881
Certina
Citizen
CK
Claude Bernard
Cluse
Cover
D&G
Daniel Wellington
Danish Design
Diesel
Dkny
Dugena
Dyrberg/Kern
Elysee
Emporio Armani
Esprit
Festina
Fiyta
Fossil
Frederique Constant
Furla
Gant
Garmin
Guess
Hanowa
Henry London
Hush Puppies
Ice-Watch
Jacques Lemans
Junkers
Just Cavalli
Karl Lagerfeld
Kazar
Kenneth Cole
Kenzo
Komono
Lars Larsen
Liebeskind Berlin
LIU:JO
Locman
Longines
Luminox
Manfred Cracco
Marc by Marc Jacobs
Michael Kors
Mondaine
Nautica
Nesterov
Nixon
Orient
Orla Kiely
Paul Hewitt
Paul Smith
Pierre Cardin
Pierre Lannier
Police
Reebok
Roamer
Rodania
Rosefield
Royal London
Skagen
Slazenger
Swarovski
SWISS collection
Swiss Military Chrono
Swiss Military Hanowa
Timex
Tissot
Tom Carter
Tommy Hilfiger
Triwa
Victorinox Swiss Army
Vostok
Vostok Europe
Wenger
Zadig&Voltaire
Zeppelin
Zoom
Przewiń do góry