REGULAMIN BUTIKU

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem butiku internetowego swiss.com.pl jest firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o., 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13 wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050320, NIP 526-10-32-125, REGON 010862745
  2. Firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o. działa zgodnie z kodeksem dobrych praktyk o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. Konsument może zapoznać się treścią ustawy klikając w link.
  3. Butik internetowy swiss.com.pl oferuje nowe, sprawne i oryginalne towary od autoryzowanych dystrybutorów. Obowiązkiem butiku swiss.com.pl jest dostarczenie towaru wolnego od wad.
  4. Wszystkie ceny w butiku swiss.com.pl wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  5. Obsługa butiku internetowego kontaktuje się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie. Klient ma dodatkowo możliwość kontaktu za pomocą formularza kontaktowego oraz czatu.

Dane kontaktowe butiku internetowego swiss.com.pl  
tel 22 46 27 965 
tel 22 46 45 719
tel 22 46 27 942 
tel 22 46 26 953
email: butik@swiss.eu

 

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia poprzez butik internetowy swiss.com.pl można składać 24 h na dobę.
  2. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta zostaną rozpatrzone następnego dnia roboczego.
  3. Główne cechy produktów dostępne są na karcie produktu. Klient może się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
  4. Klienci dokonujący zakupów w butiku swiss.com.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
  5. Butik swiss.com.pl akceptuje następujące formy płatności: e-przelew, karta kredytowa, Paypal, raty Santander, pobranie.
  6. Zamówienie z formą płatności "e-przelew", "karta kredytowa", "Paypal", "raty Santander", "pobranie" pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  7. Realizacja zamówienia nastąpi po jego potwierdzeniu poprzez kliknięcie w link potwierdzający zamówienie [POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE] znajdujący się w e-mailu, który zostanie wysłany do Kupującego z Działu Obsługi Klienta butiku swiss.com.pl (dotyczy płatności „za pobraniem”) lub po dokonaniu należnej wpłaty za towar (dotyczy płatności "e-przelew", "karta kredytowa", "pay pal", "raty Santander").
  8. swiss.com.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień budzących wątpliwość, np. brak adresu e-mail, błędny numer telefonu lub adres e-mail.
  9. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub jego części, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i ustalone zostaną wspólnie dalsze działania takie jak np. zaproponowanie zakupu podobnych produktów, wydłużenie czasu oczekiwania, częściowa realizacja lub w ostateczności anulowanie zamówienia.
  10. Zegarki objęte wyprzedażą (przecena min. -20%) stanowią końcówki kolekcji, nadwyżki magazynowe lub pochodzą z ekspozycji, mogą być dostępne tylko w ograniczonych ilościach i posiadać "mikrorysy".
  11. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Możliwy jest także odbiór osobisty w jednym z butików SWISS.
  12. Ekspresowa dostawa 4h realizowana w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 16:00 przez firmę kurierską X-Press Couriers i jest dodatkowo płatna 20 zł. Czas dostawy jest orientacyjny i może ulec wydłużeniu.
  13. swiss.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie towaru w przypadku błędnego lub niepełnego podania adresu przez Klienta.
  14. Wysyłka zamówionych towarów następuję tego samego dnia (zamówienia złożone do godziny 14:00) lub w kolejnym dniu roboczym (zamówienia złożone po godzinie 14:00). Przewidywany czas dostawy zamówionego towaru wynosi 1 dzień roboczy. W dniach 18-24 grudnia czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
  15. Kupujący ma możliwość wskazania późniejszej daty dostawy (preferowana data dostawy).
  16. W chwili odbioru paczki, w przypadku widocznych śladów jej uszkodzenia lub naruszenia folii firmowych należy sporządzić protokół z uwagami dotyczącymi stanu przesyłki.
  17. Zamówienia z grawerowaniem realizowane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania zapłaty. Zamówienie z grawerowaniem musi zostać opłacone (brak możliwości płatności za pobraniem). Zamówienie z grawerowaniem nie może zostać zwrócone zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 24 czerwca 2014r; towar został wyprodukowany według specyfikacji Klienta. Bezpłatne grawerowanie nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
  18. Zamówienia z płatnością "raty Santander" realizowane są po otrzymaniu od banku potwierdzenia uruchomienia kredytu. Nie podlegają zwrotowi do roku. Na zwrot towaru jest 14 dni.
  19. W przypadku niedostarczenia zamówienia w wybranym terminie (dotyczy dostaw kurierem DHL) butik internetowy SWISS udostępni kod rabatowy (voucher) o wartości 50 zł. Aby otrzymać kod należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Kod zostanie przesłany mailowo i będzie mógł zostać wykorzystany przy zakupie dowolnego produktu za min. 150zł. Kod jest ważny przez 90 dni.


REZERWACJA PRODUKTU

  1. Klient butiku internetowego swiss.com.pl ma możliwość rezerwacji wybranego produktu w butiku stacjonarnym. Aby dokonać rezerwacji należy w koszyku wybrać odbiór "w butiku" oraz formę płatności "w butiku".
  2. Jeden Klient może zarezerwować maksymalnie 2 produkty.
  3. Realizacja nastąpi po potwierdzeniu rezerwacji poprzez kliknięcie w link potwierdzający rezerwacje znajdujący się w e-mailu, który zostanie wysłany do Klienta z Działu Obsługi Klienta butiku swiss.com.pl.
  4. Rezerwacja produktu nie obliguje do jego zakupu. Klient w każdej chwili może zrezygnować z rezerwacji bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
  5. Wysyłka zamówionych towarów następuję tego samego dnia (zamówienia złożone do godziny 14:00) lub w kolejnym dniu roboczym (zamówienia złożone po godzinie 14:00). Przewidywany czas dostawy zamówionego towaru wynosi 1 dzień roboczy. W dniach 18-24 grudnia czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
  6. Kupujący ma możliwość wskazania późniejszej daty dostawy (preferowana data dostawy).
  7. Nieodebrana rezerwacja zostanie anulowana po upływie 7 dni od momentu potwierdzenia możliwości jej odbioru.
  8. Rezerwacja produktu nie stanowi zawarcia umowy na odległość.
  9. Rezerwacja nie podlega zwrotowi do 30 dni. Towar można zwrócić w ciągu 1 dnia lub wymienić w ciągu 7 dni.


GWARANCJA

  1. Wszystkie produkty dostępne w butiku swiss.com.pl objęte są gwarancją producenta. Treść gwarancji dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/pl/artykul/2
  2. Naprawy gwarancyjne realizowane są przez serwisy producentów zgodnie z informacjami zawartymi w karcie gwarancyjnej.
  3. Zgodnie z art. 577 KC gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Towar zakupiony w butiku internetowym swiss.com.pl można zwrócić w ciągu roku od daty odebrania zamówienia. Każdy zwrot musi zostać indywidualnie uzgodniony z Działem Obsługi Klienta. Koszty odesłania towaru pokrywa sprzedający.
    Zwrotowi do roku nie podlegają:
    - zamówienia z płatnością "raty Santander" (na zwrot jest 14. dni)
    - zamówienia z grawerowaniem (nie ma możliwości zwrotu).
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu oraz kartą gwarancyjną.
  3. Powyższy pkt.1 nie ogranicza prawa ustawowego. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu (wzór) powinno zostać wysłane na adres PHU Jubiler Sp. z o.o., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres ustalony z Działem Obsługi Klienta.
  5. Koszty odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru ponosi SWISS.
  6. Wszelkie zwroty wysłane bez konsultacji z Działem Obsługi Klienta na koszt swiss.com.pl nie będą przyjmowane.
  7. Wszystkie dokonywane przez Klienta płatności zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


REKLAMACJE

  1. W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta butiku swiss.com.pl.
  2. Reklamacje można składać bezpośrednio u sprzedawcy pod adresem podanym w niniejszym regulaminie "Postanowienia ogólne" pkt. 1. lub w dowolnym butiku stacjonarnym SWISS. Lista adresowa butików dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/pl/butiki
  3. Procedura rozpatrywania reklamacji dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/uploads/procedura_reklamacji.pdf
  4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Jubiler” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13 wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050320, NIP: 5261032125, REGON: 010862745.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
  3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania):

- koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

  1. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  2. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
  4. Dane osobowe Klienta mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.
  5. W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "raty Santander" jego dane osobowe zostaną przekazane Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611),  ul. Strzegomska 42c, KRS: 0000040562.
  6. Klient może wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych serwisowi opineo.pl (Opineo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-381), ul. Curie-Skłodowskiej 12, KRS: 0000357466, NIP: 897-176-26-04, Regon: 021269036), serwisowi ceneo.pl (Ceneo.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, KRS: 0000493884, w celu umożliwienia wyrażenia opinii na temat działania butiku internetowego swiss.com.pl i jakości obsługi.
  7. Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy (subskrypcja newslettera) oraz przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Klienta (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.
  8. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
  9. Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Klientowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.”

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Do złożenia zamówienia w butiku internetowym swiss.com.pl niezbędne jest wyrażenie zgody na zapisy niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach związanych z realizacją zamówienia Klient może kontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres: e-mail: butik@swiss.eu lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 46 27 965, 22 46 45 719, 22 46 27 942, 22 46 26 714.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
  4. Wszelkie publikowane na stronie znaki towarowe oraz nazwy używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawowitych właścicieli.
  5. Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem z Klientem nie będącym konsumentem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich opublikowania. Do zamówień złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.
  7. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Pozasądowe rozstrzyganie sporów przez internet pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami umożliwia europejska platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. Regulamin obowiązuje od dnia 23.05.2018 r.”
Przewiń do góry