REGULAMIN BUTIKU
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem butiku internetowego swiss.com.pl jest firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o, 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13 wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050320, NIP 526-10-32-125, REGON 010862745
- Firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o. działa zgodnie z kodeksem dobrych praktyk o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. Konsument może zapoznać się treścią ustawy klikając w link.
- Butik internetowy swiss.com.pl oferuje nowe, sprawne i oryginalne towary od autoryzowanych dystrybutorów. Obowiązkiem butiku swiss.com.pl jest dostarczenie towaru wolnego od wad.
- Wszystkie ceny w butiku swiss.com.pl wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Obsługa butiku internetowego kontaktuje się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie. Klient ma dodatkowo możliwość kontaktu za pomocą formularza kontaktowego oraz czatu.
Dane kontaktowe butiku internetowego swiss.com.pl
tel 22 46 27 950
email: butik@swiss.eu
ZAMÓWIENIA
- Zamówienia poprzez butik internetowy swiss.com.pl można składać 24h na dobę.
- Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta zostaną rozpatrzone następnego dnia roboczego.
- Główne cechy produktów dostępne są na karcie produktu. Klient może się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
- Klienci dokonujący zakupów w butiku swiss.com.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
- Butik swiss.com.pl akceptuje następujące formy płatności: e-przelew, karta kredytowa, eRaty, pobranie.
- Zamówienie z formą płatności "e-przelew", "karta kredytowa", "eRaty", "pobranie" pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- swiss.com.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień budzących wątpliwość, np. brak adresu e-mail, błędny numer telefonu lub adres e-mail.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub jego części, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i ustalone zostaną wspólnie dalsze działania takie jak np. zaproponowanie zakupu podobnych produktów, wydłużenie czasu oczekiwania, częściowa realizacja lub w ostateczności anulowanie zamówienia.
- Towary objęte wyprzedażą (przecena min. -20%) stanowią końcówki kolekcji, nadwyżki magazynowe lub pochodzą z ekspozycji, mogą być dostępne tylko w ograniczonych ilościach i posiadać "mikrorysy".
- Dostawa zamówionych produktów realizowana jest od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski za pośrednictwem firm kurierskich DHL i DPD oraz do Paczkomatów InPost (tylko na wybrane produkty). Możliwy jest także odbiór osobisty w jednym z butików SWISS.
- swiss.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie towaru w przypadku błędnego lub niepełnego podania adresu przez Klienta.
- W przypadku braku towaru w przesyłce Klient zobowiązany jest w terminie nieprzekraczalnym 24h zgłosić taką sytuację pod adresem mailowym butik@swiss.eu. Zgloszenia po tym terminie nie będą przyjęte.
- Przewidywany czas realizacji oraz dostawy zamówienia może wynieść do 3 dni roboczych. W dniach 18-24 grudnia czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
- W chwili odbioru paczki, w przypadku widocznych śladów jej uszkodzenia lub naruszenia folii firmowych należy sporządzić protokół z uwagami dotyczącymi stanu przesyłki.
- Zamówienia z grawerowaniem realizowane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania zapłaty. Zamówienie z grawerowaniem musi zostać opłacone (brak możliwości płatności za pobraniem). Zamówienie z grawerowaniem nie może zostać zwrócone zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 24 czerwca 2014r; towar został wyprodukowany według specyfikacji Klienta. Bezpłatne grawerowanie nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
- W przypadku SWISS WatchCard do zakupu zostaje wystawiona nota obciążeniowa. WatchCard nie podlega zwrotowi.
- Zamówienia z płatnością "raty Santander" realizowane są po otrzymaniu od banku potwierdzenia uruchomienia kredytu. Nie podlegają zwrotowi do roku. Na zwrot towaru jest 14 dni.
- W przypadku niedostarczenia zamówienia w wybranym terminie (dotyczy dostaw kurierem DHL i DPD) butik internetowy SWISS udostępni kod rabatowy (voucher) o wartości 50 zł. Aby otrzymać kod należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Kod zostanie przesłany mailowo i będzie mógł zostać wykorzystany przy zakupie dowolnego produktu za min. 150zł. Kod jest ważny przez 90 dni
- Oferta bezpłatnego dodatkowego roku gwarancji dotyczy tylko wybranych marek na stronie. Oferta dostępna jest bezpłatnie dla zegarków powyżej 300 zł. Oferta nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
REZERWACJA PRODUKTU
- Klient butiku internetowego swiss.com.pl ma możliwość rezerwacji wybranego produktu w butiku stacjonarnym. Aby dokonać rezerwacji należy w koszyku wybrać odbiór "w butiku" oraz formę płatności "w butiku".
- Jeden Klient może zarezerwować maksymalnie 2 produkty.
- Rezerwacja produktu nie obliguje do jego zakupu. Klient w każdej chwili może zrezygnować z rezerwacji bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
- Wysyłka zamówionych towarów następuję tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym. Przewidywany czas dostawy zamówionego towaru wynosi 1 dzień roboczy. W dniach 18-24 grudnia czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
- Nieodebrana rezerwacja zostanie anulowana po upływie 7 dni od momentu potwierdzenia możliwości jej odbioru.
- Rezerwacja produktu nie stanowi zawarcia umowy na odległość.
- Rezerwacja nie podlega zwrotowi do 30 dni. Towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 7 dni.
GWARANCJA
- Wszystkie produkty dostępne w butiku swiss.com.pl objęte są gwarancją producenta. Treść gwarancji dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/pl/artykul/2
- Naprawy gwarancyjne realizowane są przez serwisy producentów zgodnie z informacjami zawartymi w karcie gwarancyjnej.
- Zgodnie z art. 577 KC gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.Towar zakupiony w butiku internetowym swiss.com.pl można zwrócić w ciągu roku od daty odebrania zamówienia. Każdy zwrot musi zostać indywidualnie uzgodniony z Działem Obsługi Klienta po kontakcie mailowym pod adresem butik@swiss.eu. Koszty odesłania towaru pokrywa sprzedający.
Zwrotowi do roku nie podlegają:
- zamówienia z płatnością "raty Santander" (na zwrot jest 14. dni)
- zamówienia z grawerowaniem (nie ma możliwości zwrotu).
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu oraz kartą gwarancyjną.
3. Powyższy pkt.1 nie ogranicza prawa ustawowego. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35.
4. W przypadku zakupu towaru na fakturę Vat warunkiem zwrotu należności jest mailowe potwierdzenie otrzymania faktury korekty.
Otrzymaną korektę prosimy o odesłanie z odręcznym podpisem na adres wskazany na dokumencie: PHU Jubiler Sp. z o.o. , 02-822 Warszawa, Poleczki 13
5. Koszty odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru ponosi SWISS.
6. Wszelkie zwroty wysłane bez konsultacji z Działem Obsługi Klienta na koszt swiss.com.pl nie będą przyjmowane.
7. Wszystkie dokonywane przez Klienta płatności zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
REKLAMACJE
- W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta butiku swiss.com.pl.
- Reklamacje można składać bezpośrednio u sprzedawcy pod adresem podanym w niniejszym regulaminie "Postanowienia ogólne" pkt. 1. lub w dowolnym butiku stacjonarnym SWISS. Lista adresowa butików dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/pl/butiki
- Procedura rozpatrywania reklamacji dostępna jest pod adresem www.swiss.com.pl/uploads/procedura_reklamacji.pdf
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Jubiler” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13 wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050320, NIP: 5261032125, REGON: 010862745.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
- Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania):
- koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). - Administrator informuje Użytkowników, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197 – w celu korzystania z systemu mailingowego edrone.me, służącego do przesyłania newslettera oraz w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii emali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone - W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
- Dane osobowe Klienta mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.
- W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "raty Santander" jego dane osobowe zostaną przekazane Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611), ul. Strzegomska 42c, KRS: 0000040562.
- Klient może wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności dla celów przekazywania informacji na temat produktów, promocji i ofert handlowych drogą elektroniczną przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Jubiler” Spółka z o.o., 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13, KRS: 0000050320 (Administrator danych osobowych).
- Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy (subskrypcja newslettera) oraz przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Klienta (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.
- W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
- Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Klientowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.”
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Do złożenia zamówienia w butiku internetowym swiss.com.pl niezbędne jest wyrażenie zgody na zapisy niniejszego Regulaminu.
- W sprawach związanych z realizacją zamówienia Klient może kontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres: e-mail: butik@swiss.eu lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 46 27 950
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
- Wszelkie publikowane na stronie znaki towarowe oraz nazwy używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawowitych właścicieli.
- Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem z Klientem nie będącym konsumentem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich opublikowania. Do zamówień złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Pozasądowe rozstrzyganie sporów przez internet pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami umożliwia europejska platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Regulamin obowiązuje od dnia 23.05.2018 r.”