ZWROT

Zakupiony zegarek bądź biżuteria nie odpowiada Twoim oczekiwaniom?
Oferujemy bezpłatny zwrot przez rok!
Koszty przesyłki ponosi butik internetowy swiss.com.pl.

1. Zgłoś zwrot wysyłając maila na butik@swiss.eu
2. W mailu podaj numer zamówienia oraz produkty które chcesz zwrócić.
3. Dołącz kartę gwarancyjną oraz wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy (POBIERZ).
4. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie.
5. W przypadku braku możliwości wydrukowania listu przewozowego prosimy o informację.
6. Formularz odstąpienia od umowy może być spisany odręcznie, na wzór wygenerowanego dokumentu z punktu 3.
7. Jest możliwość dostarczenia zwrotu do dowolnego butiku SWISS - prosimy o wskazanie butiku
    LISTA BUTIKÓW

Możliwość zwrotu przez 1 rok nie dotyczy rezerwacji (płatność w butiku) oraz zakupu na raty (Santander).
Nie ma możliwości zwrotu wygrawerowanego zegarka.


SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ!